Datum: 18.3.2021.
Rok za podnošenje ponuda 8 dana
Gradonačelnik Grada Opatije, temeljem članka 10. Odluke o davanju na privremeno korištenje javnih površina («Službene novine Primorsko-goranske županije» broj 4/96, 11/98, 18/08 i 10/09) dana 18. ožujka 2021. godine, objavljuje
J A V N I P O Z I V
za davanje na privremeno korištenje javnih površina
na području Grada Opatije
-
Izrada i prodaja slika na napravi tipa štafelaja – 8 lokacija na šetalištu Slatina
(1 lokacija = 2 m2 javne površine).
-
Izrada privremenih tetovaža putem naprave tipa štafelaja – 2 lokacije na
šetalištu Slatina (1 lokacija = 2 m2 javne površine).
-
Prodaja kokica pokretnim tipskim kolicima – 2 lokacije na šetalištu Slatina
(1 pokretna kolica = 2 m2 javne površine).
-
Prodaja palačinki, wafla, muffina, mini donutsa i snacksa pokretnom
napravom – 2 lokacije na šetalištu Slatina (1 pokretna naprava = 2 m2 javne
površine).
-
Prodaja smoothija (pripravaka od svježeg voća i povrća) i hladno prešanih
sokova – 1 lokacija na šetalištu Slatina (1 pokretna naprava = 2 m2 javne površine).
Javne površine daju se na privremeno korištenje do 31. listopada 2021. godine.
Za korištenje javnih površina plaća se porez na svaki četvorni metar prostora koji se
koristi, a obračunava se u dnevnom iznosu:
-
«za slikare i slikare portretiste (lokacija I. i II.)» 8,00 kuna,
-
«za sve druge namjene (lokacija III., IV. i V.)» 20,00 kuna.
Posebno se napominje da se iznos poreza na privremeno korištenje javnih površina neće mijenjati, bez obzira na eventualno smanjenje poslovanja zbog trenutne epidemiološke situacije uvjetovane COVID-19 virusom.
Uvjete javnog poziva, popis dokumentacije potrebne kao prilog ponudi te Idejno
rješenje s utvrđenim lokacijama i namjenama ponuđači mogu preuzeti u pisarnici Grada
Opatije, od ponedjeljka do petka, u vremenu od 09 do 14 sati.
Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od dana objave ovog poziva.
UVJETI JAVNOG POZIVA
GRADONAČELNIK
Ivo Dujmić, ing.